Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Bioten Scrub με μέλι και κουκούτσι βερύκοκου

Αυτό το προϊόν μπήκε δικαίως στα αγαπημένα του μήνα! Το χρησιμοποίησα ανελλιπώς όλο τον μήνα γιατί μου άρεσε η ήπια απολέπιση που έκανε.


bioten apricot scrub

Παρ'όλο που έχω λιπαρή επιδερμίδα και χρειάζομαι πιο βαθιά απολέπιση, μου άρεσε πολύ αυτή η απολεπιστική κρέμα γιατί αν και δεν απολεπίζει βαθιά, ενυδατώνει το δέρμα και το αφήνει λείο και απαλό και δεν είναι καθόλου λιπαρό.


bioten απολέπιση

Περιέχει μικρούς κόκκους και είναι κατάλληλη για καθημερινή χρήση. Μυρίζει πάρα πολύ ωραία, κυρίως μέλι, είναι 100% φυσική, δεν έχει parabens, parafins και είναι πολύ οικονομική (περίπου 4€) !

Το μέλι, ένας φυσικός ενυδατικός παράγοντας, βοηθάει το δέρμα να διατηρήσει το ιδανικό επίπεδο υγρασίας, ενώ οι κόκκοι από κουκούτσι βερύκοκου διασφαλίζουν μία ήπια απολέπιση, βελτιώνοντας τον τόνο και την υφή της επιδερμίδας.

Την χρησιμοποιώ κυρίως το βράδυ, αφού έχω ξεβαφτεί, για να καθαρίσω καλά το πρόσωπο και να συνεχίσω με την ενυδατική μου.

Τώρα που έχει αρχίσει να χειμωνιάζει, το δέρμα μου γίνεται λίγο πιο ξηρό, οπότε θέλω να δω αν δίνει κάποια extra ενυδάτωση και γενικά αν κάτι κάτι παραπάνω..

Αυτά από μένα! Φιλιά! :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...