Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

BornPrettyStore Review


Καλησπέρα κορίτσια!
Το σημερινό post είναι ένα review για κάποια πραγματάκια που μου έστειλε το bornprettystore.com

Αυτό το site διαθέτει τα πάντα! Από δαχτυλίδια, πινέλα και σκιές ματιών, προϊόντα για νύχια μέχρι ρούχα, πράγματα για το σπίτι και πολλά άλλα με ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά.

bornprettystore jewellery

Μου είπαν να διαλέξω ό,τι θέλω μέχρι $10 και αποφάσισα να επιλέξω κάποια κοσμήματα τα οποία ήταν αρχικά 5 και κόστιζαν $9. Και λέω αρχικά, γιατί τελικά μου έστειλαν τα 4. Και εκτός από αυτό, το δαχτυλίδι ήταν σε διαφορετικό χρώμα από αυτό που διάλεξα.
Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι επειδή το βραχιολάκι ήταν out of stock θεώρησαν ότι δεν έπρεπε να καθυστερήσουν το πακέτο και το έστειλαν χωρίς αυτό. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να με ενημερώσουν και να μου προτείνουν να διαλέξω κάτι άλλο, αφού έτσι τελικά το κόστος όλων ήταν $7! Εν πάσει περιπτώσει, τα πραγματάκια που διάλεξα θα τα δείτε παρακάτω.
Η ποιότητά τους είναι όπως αυτή του ebay ,αν έχετε αγοράσει ποτέ από εκεί. Εγώ έχω πάρει πολλές φορές και μου αρέσουν γιατί υπάρχουν άπειρα σχέδια και σε πολύ καλές τιμές.

Συνολικά όλα αυτά που διάλεξα μου άρεσαν πολύ (ειδικά τα 2 πρώτα δαχτυλίδια τα φοράω συνέχεια!!) όπως επίσης και το customer service το οποίο απαντάει σχεδόν αμέσως στα email. Με έχει απογοητεύσει λίγο το σκηνικό που σας ανέφερα, αλλά κατά τ'άλλα νομίζω ότι είναι ένα πολύ καλό site με πολλή μεγάλη ποικιλία προϊόντων και καλές τιμές.
Σας έχω και ένα κουπονάκι για 10% μείωση στις αγορές σας!!


Αυτά από μένα. Θα ήθελα πολύ να μου πείτε αν έχετε αγοράσει από αυτό το site και πώς ήταν τα προϊόντα που πήρατε!


$3 --->> εδώ


 $2 --->> εδώ


 $1--->> εδώ


$1 --->> εδώ


Και το βραχιολάκι που ήταν out of stock  και ήταν αυτό που ήθελα περισσότερο :((((

$2 --->> εδώ


1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...