Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Radiant Tinted Face Cream SPF30


Ξέρετε όλες πόσο αγαπώ τα προϊόντα της Radiant Professional και δεν θα μπορούσα να μην δοκιμάσω την κρέμα με αντηλιακή προστασία.

radiant tinted face cream

Αυτή, λοιπόν, είναι μια κρέμα προσώπου με υψηλή προστασία από τη φωτογήρανση με SPF 30 και διατίθεται σε άχρωμη έκδοση αλλά και με χρώμα, η οποία είναι αυτή που έχω εγώ.

Υπόσχεται ότι αυξάνει την σφριγηλότητα και την ελαστικότητα της επιδερμίδας, προσφέρει προστασία από την υπέρυθρη και υπεριώδη ακτινοβολία και προλαμβάνει την υποχώρηση του κολλαγόνου. Είναι ανθεκτική στο νερό και στον ιδρώτα και δεν έχει parabens. Μπορεί να φορεθεί μόνη της ή πάνω από την κρέμα ημέρας.

radiant professional tinted face cream

radiant professional tinted face cream

Επειδή έχει χρώμα την χρησιμοποιώ μόνο τα καλοκαίρια που έχω πάρει λίγο χρωματάκι, γιατί τον χειμώνα είμαι αρκετά άσπρη και η κρέμα αυτή είναι πιο σκούρα. Είναι αρκετά ενυδατική, δεν έχει πάρα πολλή κάλυψη, αλλά το καλοκαίρι το δέρμα μου δεν χρειάζεται πολλή κάλυψη και μόνο με αυτήν την κρεμούλα καλύπτονται όλες οι ατέλειες.

Η τιμή του είναι κοντά στα 17€ και η συσκευασία του είναι πολύ καλή για ταξίδια.

Σε γενικές γραμμές μου άρεσε αρκετά και είναι ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι που δεν θέλω να φοράω μεγάλης κάλυψης foundation.

Και μην ξεχνάτε ότι εσείς μπορεί να κάνετε διακοπές αλλά ο ήλιος όχι, οπότε πάντα να φοράτε προϊόντα αντηλιακής προστασίας! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...