Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

ING SHINING FLUID (ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΛΑΜΨΗΣ)


Σήμερα θα σας πω λίγα λόγια για την σιλικόνη μαλλιών της ING.

ing σιλικόνη μαλλιών

ing shining fluid

Πρόκειται για μια επαγγελματική σιλικόνη, η οποία υπόσχεται ότι εξαφανίζει την ψαλίδα αλλά και την επανεμφάνισή της, επανορθώνει τα εύθραυστα μαλλιά που φριζάρουν και χαρίζει λάμψη.

Ενεργά συστατικά: Έλαιο από λιναρόσπορο (έχει ισχυρή μαλακτική δράση)

Η συσκευασία της είναι πολύ όμορφη και πρακτική με αντλία και διαφανές μπουκαλάκι.
Η μυρωδιά της προσωπικά δεν μου άρεσε. Δεν μπορώ να σας την περιγράψω, αλλά επειδή μου αρέσει να χρησιμοποιώ προϊόντα που μυρίζουν ωραία, αυτό ήταν πολύ αρνητικό για μένα. 
Την χρησιμοποιώ αρκετό καιρό και μπορώ να πω ότι μαλακώνει τα μαλλιά και προστατεύει από την ψαλίδα (αν και τώρα που έκανα ντεκαπάζ έχει εμφανιστεί ψαλίδα στα μαλλιά μου). Όσον αφορά για λάμψη, δεν είδα κάτι το ιδιαίτερο.

Την χρησιμοποιώ μετά το λούσιμο των μαλλιών και πριν το πιστολάκι σε νωπά μαλλιά.

Δεν μπορώ να πω ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο. Εγώ επιμένω να χρησιμοποιώ την σιλικόνη της Echo γιατί πιστεύω ότι είναι η καλύτερη που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής.


**Μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα femme-fatale στα 6,5€.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...