Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Liquid Matte Lipsticks- Radiant Professional Vs Golden Rose


Σήμερα θα κάνουμε μια σύγκριση ανάμεσα σε 2 κραγιόν σε υγρή μορφή από δυο πολύ γνωστές και αξιόλογες εταιρείες.

golden rose- radiant professional


Τα κραγιόν της Golden Rose είναι μοναδικά. Έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος, διάρκεια αλλά και τιμή. Μπορείτε να δείτε review των κραγιόν Golden Rose Velvet Matte εδώ!

Όσον αφορά το liquid lipstick αυτής της εταιρείας, μόνο καλά λόγια έχω να πω. Η απόδοσή τους, όπως βλέπετε και στην φωτογραφία, είναι εξαιρετική. Γίνεται ματ σε λίγα δευτερόλεπτα, δεν ξηραίνει τα χείλη, μυρίζει τόσο γλυκά που θέλεις να το φας, έχει πολύ καλή διάρκεια και βγαίνει σε 10 αποχρώσεις και είναι οικονομικά.

 Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις εδώ.
matte liquid lipstick review
 Golden Rose Liquid Matte Lipstick No 05

Η Radiant Professional είναι η αγαπημένη μου εταιρεία. Τα περισσότερα καλλυντικά μου είναι αυτής της εταιρείας και αν θέλετε μπορείτε να δείτε review όλων των προϊόντων για τα χείλη που έχω στη συλλογή μου
Το πρώτο υγρό κραγιόν που δοκίμασα ήταν το Νο 01 της Radiant και είναι ένα πολύ όμορφο ροζ χρώμα. Είναι ματ, έχει καλή διάρκεια, είναι ενυδατικό, έχει SPF 15, βγαίνει σε 32 αποχρώσεις και έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος.

matte liquid lipstick radiant review
 Radiant Professional Matt Lasting Lip Color No 01


Είναι και τα δυο εξαιρετικά προϊόντα με αποτέλεσμα να έχουμε ισοπαλία μεταξύ τους!

Εσείς έχετε δοκιμάσει liquid lipsticks και αν ναι, ποια είναι τα αγαπημένα σας;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...