Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Carespot.gr Review - Haul


Γεια σας κορίτσια! 
Σήμερα σας έχω ακόμη ένα haul-review για κάποια πράγματα που αγόρασα από ένα online φαρμακείο, για το οποίο δεν είδα πουθενά κάποια κριτική, και λόγω πολύ καλών τιμών αποφάσισα να κάνω μια παραγγελία. Το online φαρμακείο είναι το carespot.gr.


korres youthlab


Τα μεταφορικά ήταν 2€, έχει πολλούς τρόπους πληρωμής (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, paypal, πληρωμή στο κατάστημα, πληρωμή με κάρτα και αντικαταβολή με 1,5€).

Είχα ένα προβληματάκι όσον αφορά το paypal και επικοινώνησα μαζί τους και ήταν πολύ εξυπηρετικοί. Το πρόβλημα, βέβαια, δεν λύθηκε οπότε χρησιμοποίησα την κάρτα μου.

Η παραγγελία μου ήρθε μέσα σε 2 μέρες και δόξα τω Θεώ είχε μέσα δειγματάκια! :)

Πάμε, όμως, να δούμε τι αγόρασα!

Πρώτο προϊόν είναι ένα ενυδατικό χειλιών του Κορρέ. Είναι πάρα πολύ ενυδατικό, μυρίζει σαν βανίλια με μια φρουτώδη μυρωδιά. Μανταρίνι δεν μου θυμίζει.. Πάντως μου άρεσε πάρα πολύ!


ενυδατικό χειλιών Korres


Είναι η πρώτη φορά που αγοράζω αφρόλουτρο του Κορρέ. Αποφάσισα να πάρω το Αμπέλι Σαντορίνης γιατί μου το πρότεινε μια φίλη μου που το λατρεύει. Μου άρεσε αρκετά, κάνει ωραίο αφρό και καθαρίζει καλά αν και το άρωμά του δεν με τρέλανε. Προτιμώ πιο γλυκιές μυρωδιές αλλά είναι καθαρά υποκειμενικό. 


Κορρες Αμπέλι Σαντορίνης


Τελευταίο προϊόν είναι το YouthLab Beauty Tool. Ήθελα πάααααρα πολύ καιρό να το δοκιμάσω και μιας και το βρήκα μόνο 5,5€ δεν ήθελα και πολύ. Οι τρίχες του είναι πολύ μαλακές. Το βρέχετε και βάζετε λίγο καθαριστικό προσώπου και καθαρίζετε με κυκλικές κινήσεις το πρόσωπο. Παρ'όλο που έχει μαλακές τρίχες, όταν το χρησιμοποίησα το ένιωθα λίγο σκληρό και κοκκίνισε το πρόσωπο ενώ δεν το έτριβα με δύναμη. Έχω, όμως, πολύ ευαίσθητο δέρμα. Πέρα από αυτό, όμως, έκανε καλή δουλειά στο να καθαρίσει το δέρμα και το άφηνε πολύ απαλό. Και η κοκκινίλα έφυγε μέσα σε λίγα λεπτά.


Youthlab

YouthLab

Αυτά ήταν όλα όσα αγόρασα. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και από τα προϊόντα και από το φαρμακείο. Χάρηκα που είχε μέσα δειγματάκια. Ήταν όλα από την YouthLab, όπως είδατε και στην φωτογραφία και ανυπομονώ να τα δοκιμάσω.

Εσείς έχετε αγοράσει από το εν λόγω κατάστημα; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα που σας έδειξα, και αν ναι ποια η γνώμη σας;



4 σχόλια:

  1. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα! Δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά θα το τσεκάρω σίγουρα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα χαρείς όλα, και εγώ πρόσφατα πήρα σχεδόν τα ίδια πραγματάκια.. έχω κάνει και εγώ haul, πέρασε να το δεις αν θέλεις!! Συμφωνώ για το beauty tool μόνο που εμένα ευτύχως δεν μου άφησε κοκκινίλα. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου! Μόλις διάβασα το review σου και έκανα και follow στο bloglovin. :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...