Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Αγαπημένα καλοκαιριού!


Δυστυχώς το καλοκαίρι πέρασε... και πέρασε πολύ γρήγορα. Δεν είχα την ευκαιρία να πάω διακοπές παρά μόνο κάποιες εξορμήσεις δηλ. 3 φορές αυθημερόν. Έτσι, δεν μαύρισα πολύ οπότε δεν μπόρεσα να χρησιμοποιήσω την αγαπημένη μου BB Cream της Garnier. Δεν πειράζει, όμως, γιατί το Lumi της L'Oreal ήταν ιδανικό και ήταν ακριβώς στο χρώμα μου. Χρησιμοποίησα πολύ το bronzer της MUFE όπως επίσης και προϊόντα self tan για να πάρω λίγο χρωματάκι. Στο youtube έχω ανάλογο βιντεάκι κι εδώ σας παραθέτω και φωτογραφίες από όολα αυτά που χρησιμοποίησα το καλοκαίρι.. Φυσικά τα αντηλιακά Carroten δεν έλειπαν από το νεσεσέρ μου!
Φιλάκια πολλά κούκλές μου! Να περνάτε καλά!






* Σκιά Radiant No 215 Pistachio
Μάσκαρα Maxi Volume Radiant No 03 Electric Blue
Bronzer MUFE No 30
L'Oreal Lumi Foundation No W3 Gold Linen
Lipgloss Radiant No 70
Βερνίκια νυχιών: Sixteen No475, Trendy No003, Sixteen No421




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...