Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Καλό μήνα με μια συνταγή μαγειρικής!

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα και καλό μήνα..
Μπαίνει σήμερα, επισήμως, το φθινόπωρο, πέφτει σιγά-σιγά και η θερμοκρασία, ξεκινούν πάλι οι δουλειές και οι υποχρεώσεις (όχι ότι σταμάτησαν ποτέ)..

Σήμερα σας έχω μια συνταγή μαγειρικής. Εύκολη, απλή και γρήγορη.
Ποιός δεν αγαπάει τα μακαρόνια; Οι περισσότεροι τα λατρεύουν, όπως κι εγώ και θα μπορούσα να τρέφομαι μόνο με αυτά. Γι'αυτό και έφτιαξα μακαρόνια με κιμά και με διάφορα άλλα πραγματάκια, τα οποία θα αναφέρω σε λίγο, και έγιναν πεντανόστιμα!

Πάμε, λοιπόν, να σας πω πώς τα έφτιαξα.
Κατ'αρχάς έβρασα τα μακαρόνια για να είναι έτοιμα. Εγώ χρησιμοποίησα κοχύλια, αλλά ο καθένας μπορεί να βάλει ό,τι του αρέσει.
Μετά, έκοψα σε κυβάκια 1 μελιτζάνα και την έβαλα σε μια κατσαρόλα με λίγο ελαιόλαδο. Μόλις άρχισαν να μαλακώνουν, έκοψα 2 πιπεριές ( 1 κόκκινη και 1 πράσινη) και 1 κρεμμύδι ξερό σε κυβάκια και τα έβαλα κι αυτά στην ίδια κατσαρόλα. Μόλις έγιναν και αυτά, έβαλα τον κιμά (300γρ μοσχαρίσιος κιμάς), αλάτι, πιπέρι, ρίγανη,  και αφού πήρε χρώμα έβαλα λίγο τσίπουρο, 2 τριμμένες ντομάτες και λίγο μαϊντανό.


Τα άφησα αρκετή ώρα και μετά έβαλα τα μακαρόνια στην κατσαρόλα και τα ανακάτεψα όλα μαζί.

 

Τέλος, χρησιμοποίησα τριμμένο έμενταλ και λίγο μαϊντανό για διακόσμηση.

Ιδού και οι φωτογραφίες..





Ελπίζω να το φτιάξετε γιατί είναι πολύ νόστιμο και λίγο διαφορετικό από το συνηθισμένο. Ειδικά το τσίπουρο δίνει μια διαφορετική και πολύ ωραία γεύση. Και το λέω εγώ που το τσίπουρο δεν μου αρέσει καθόλου.
Αφήστε μου ένα σχόλιο σε περίπτωση που το φτιάξετε. Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τις εντυπώσεις σας!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...