Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Προσφορά Maybelline Mascara

Καλησπέρα και πάλι!

Έμαθα χθες ότι η Maybelline έχει προσφορά στις mascara και έτρεξα σήμερα να αποκτήσω κάποιες που ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω. Η προσφορά αφορά τις Falsies, Colossal και One by One όπως βλέπεται και στην παρακάτω φωτογραφία αν και στα Hondos Center που πήγα εγώ είχε και μια ακόμα (δεν θυμάμαι ποια).


Κανονικά η τιμή τους είναι στα 15 ευρώ, (με την έκπτωση είναι στα 10) ενώ σε κάποια site τα έχω βρει και με 10 χωρίς μεταφορικά οπότε συμφέρει η προσφορά μιας και τα παίρνεις εκείνη την ώρα. Εγώ πήρα τις Falsies ( Black drama & Feather look). Θα σας κάνω σχετικό review όταν τις δοκιμάσω. Προς το παρόν σας έχω μόνο φωτογραφίες.. 
Αν έχετε δοκιμάσει κάποια, πείτε μου τη γνώμη σας!





 
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...