Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

MakeUp ForEver Foundation&Bronzer


MUFE Bronzing Powder (Χρώμα No30)
Η τιμή του είναι λίγο απαγορευτική αλλά εγώ το πήρα στα 20ευρώ με μια προσφορά στα Sephora. Μου αρέσει πάααρα πολύ. Περιέχει 10 γραμμάρια.





MUFE HD Foundation (Χρώμα Ν127)
 
Το πήρα κι αυτό με την έκπτωση από τα Sephora . Είναι από τα καλύτερα foundation που έχω δοκιμάσει, προσφέρει πολύ καλή κάλυψη χωρίς να βαραίνει. Καλύπτει τις ατέλειες ενώ ταυτόχρονα δείχνει πολύ φυσικό αποτέλεσμα. Δεν δίνει την αίσθηση μάσκας και είναι ότι πρέπει για φωτογραφίες. Επίσης, βγαίνει σε πολλές αποχρώσεις και διαθέτει αντλία. Περιέχει 30ml.

Είναι τα μόνα προϊόντα που έχω από την ΜUFE και μπορώ να πω ότι μου αρέσουν πάρα μα πάρα πολύ και θα ήθελα να δοκιμάσω και άλλα.. Ποια θα μου προτείνατε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...