Τρίτη 10 Μαρτίου 2020

Essence I love extreme volume mascara


Αυτό που ψάχνω σε μια μάσκαρα είναι κυρίως ο όγκος, γιατί κάνει πιο έντονο το βλέμμα.
Οι αγαπημένες μου μάσκαρες είναι της Radiant, όμως λόγω τιμής ψάχνω να βρω μια πιο οικονομική μάσκαρα που να μου δίνει αυτό που θέλω.

Έπεσε στα χέρια μου, λοιπόν, η I love extreme volume mascara της Essence και εδώ και αρκετό καιρό την χρησιμοποιώ καθημερινά και έχω να πω ότι μου αρέσει πολύ.

mascara review

volume mascara review

Το βουρτσάκι είναι μεγάλο, δεν έχει πλαστικές τριχούλες, όπως οι μάσκαρες της Maybelline και αυτό προσωπικά μου αρέσει πολύ. Οι τριχούλες είναι πολύ πυκνές και το χρώμα είναι αρκετά μαύρο. Δεν κολλάει τις βλεφαρίδες και κρατάει την καμπύλη.

Για την τιμή του (3-4€) θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή μάσκαρα που σίγουρα θα αγοράσω στο μέλλον. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...