Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Foltene Eyelash & Eyebrow Treatment + Conditioner Review


Πριν αρκετό καιρό είχα ακούσει για το Foltene Eyelash & Eyebrow Treatment ότι είναι πολύ καλό για τα φρύδια κυρίως, κι έτσι έκανα μια παραγγελία από το smilepharmacy.gr που το είχαν σε σετ με το conditioner.

foltene eyebrow treatment

Όσον αφορά το Foltene Conditioner δεν έχω μείνει ικανοποιημένη. Είναι για ξηρά και άτονα μαλλιά και υπόσχεται ότι μαλακώνει, ενυδατώνει και αναζωογονεί τα μαλλιά και τα κάνει ευκολοχτένιστα, αλλά εγώ δεν είδα τίποτα τέτοιο. Δυστυχώς δεν μου άρεσε και δεν θα το ξαναπάρω.

foltene eyebrow eyelash

Όσον αφορά το Fotene Eyelash & Eyebrow Treatment μπορώ να πω ότι έχω δει διαφορά και μάλιστα θεαματική! Είναι μια μάσκαρα που την βάζεις σε βλεφαρίδες και φρύδια και πρόκειται στην ουσία για μια θεραπεία/αγωγή που δυναμώνει και αναδομεί. Για τις βλεφαρίδες θεωρώ ότι δεν έχει κάνει τίποτα, αλλά τα φρύδια μου από εκεί που ήταν αρκετά αραιά σε κάποιες περιοχές, τώρα είναι πιο πυκνά. 

Το χρησιμοποιώ συστηματικά και θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ και σας το συστήνω ανεπιφύλακτα! Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...