Σάββατο 16 Ιουλίου 2016

Diadermine ντεμακιγιάζ ματιών Review


Έχω χρησιμοποιήσει πολλά προϊόντα για ντεμακιγιάζ ματιών. Από την σειρά της Seventeen, το ντεμακιγιάζ ματιών της L'Oreal, το νεράκι Micellaire της Garnier, το ντεμακιγιάζ ματιών express 2 σε 1 της Garnier μέχρι και το τελευταίο που τελείωσα, το οποίο είναι το Double Effect της Nivea.

Επειδή, όμως, μου αρέσει να δοκιμάζω καινούρια προϊόντα, πρόσφατα αγόρασα το ντεμακιγιάζ ματιών της Diadermine.

diadermine ντεμακιγιάζ ματιών

diadermine eye makeup remover

Αυτό το προϊόν απομακρύνει απαλά το μακιγιάζ, το οποίο σημαίνει ότι αν φοράτε αδιάβροχη μάσκαρα δεν θα σας βολέψει καθόλου.

Δεν αφήνει λιπαρότητα και είναι κατάλληλο και για όσους φορούν φακούς επαφής. Επίσης δεν τσούζει τα μάτια, όπως παρατήρησα με άλλα προϊόντα ντεμακιγιάζ.

Αν δεν είσαι και ιδιαίτερη φαν του μακιγιάζ και απλά φοράς μια στρώση μάσκαρας απλά για να πεις ότι φοράς κάτι, νομίζω ότι θα σε βολέψει. Αν, όμως, βάζεις αρκετή μάσκαρα ακόμα και κανονική δηλαδή μη αδιάβροχη δεν θα σου την πρότεινα.

Για μένα που βάζω αρκετή μάσκαρα - 2 στρώσεις- παρατήρησα ότι δεν την αφαιρεί αποτελεσματικά. Την επόμενη μέρα, δηλαδή, που πάω να βάλω μάσκαρα νιώθω ότι έχει παραμείνει λίγη από την προηγούμενη μέρα.

Εν κατακλείδι, δεν μου άρεσε αυτό το ντεμακιγιάζ ματιών της Diadermine.

Εσάς ποια είναι η γνώμη σας; Το έχετε δοκιμάσει; Σας άρεσε;

1 σχόλιο:

  1. δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ .ούτε καν το έχω ξαναδεί .χαίρομαι που έμαθα για ένα προιον

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...