Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Cherrybox Summer Box

Τα συνδρομητικά κουτιά έχουν ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια να υπάρχουν στην αγορά, ποτέ όμως δεν είχα προμηθευτεί κάποιο, όχι επειδή δεν μου άρεσε η ιδέα αλλά κυρίως επειδή δεν ήξερα τι περιέχει μέσα το κουτί και δεν ήξερα αν αξίζει να δώσω χρήματα για πράγματα που ίσως δεν μου άρεσαν. Το www.cherrybox.gr, ενώ στην αρχή ήταν μηνιαίο κουτί, έγινε εποχιακό το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ και από διάφορα reviews πείστηκα να αγοράσω και να σχηματίσω την δική μου άποψη. Και να που αγόρασα το καλοκαιρινό κουτάκι και μέσα σε 1 μέρα ήταν σπίτι μου!

cherrybox συνδρομητικό κουτί καλοκαιριού

συνδρομητικό κουτί καλοκαιριού cherrybox

σημείωμα cherrybox



Το κουτί περιείχε 8 προϊόντα και η συνολική τιμή προϊόντων ήταν κοντά στα 75€, ενώ το κόστος του κουτιού ήταν 20€ με δωρεάν μεταφορικά! WOW! Πάμε, όμως, να δούμε τι είχε μέσα!

1. Thank you cosmetics- Sun kiss body oil SPF 15
Είναι ένα θρεπτικό λαδάκι για βαθύ μαύρισμα, περιέχει έλαιο καρύδας, αβοκάντο, ελιάς και ηλίανθου και είναι ενισχυμένο με καροτέλαιο για τέλειο μαύρισμα!


Sun Body Oil
100ml/22€

2. Gerovital- After sun repair gel
Είναι ένα gel το οποίο ενυδατώνει το δέρμα καταπραϋνοντας τυχόν εγκαύματα, τσούξιμο, τράβηγμα, κάψιμο από τον ήλιο.

After Sun
150ml/10,90€

3. The library of fragrance- Άρωμα καλοκαιριού
Το άρωμα είναι το Pistachio Ice Cream το οποίο μυρίζει φανταστικά!!


Pistachio cherrybox
15ml/13€... 30ml/23€

4. GLOV hydro demaquillage- Quick Treat
Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που θα δοκιμάσω αυτό το γαντάκι ντεμακιγιάζ για το οποίο μιλάνε όλοι και έχουν να πουν τα καλύτερα! Ανυπομονώ να το δοκιμάσω!


Glov demaquillage
Quick Treat 7,90€....On The Go 17,90€....Comfort 24,90€


5. Sunkissed- Metallic bronze blush
Η εταιρεία Sunkissed είναι αγγλική και έχει αποκλειστικά προϊόντα bronzing. Αυτό το ρουζ δείχνει ηλιοκαμένη την επιδερμίδα με όλα αυτά τα υπέροχα χρώματα που έχει. Are you ready for summer glow?


Sunkissed bronze blush
10gr/8€

6. Saryna Key- Pure African Shea Oil
Είναι ένα λαδάκι για τα μαλλιά που περιέχει shea butter, πρωτεϊνες μεταξιού που μαλακώνουν τα μαλλιά και τα αναζωογονούν. Ιδρυτής της εταιρείας είναι ο Mike Sabag ο οποίος ίδρυσε την Moroccanoil.


Saryna African shea oil
50ml/29€... 110ml/45€

7. AG Pharm- Snail serum
Αυτό το serum μου κίνησε την περιέργεια. Είναι ορός με εκχύλισμα σαλιού σαλιγκαριού, αποκαθιστά προβλήματα της επιδερμίδας, προσφέρει βαθιά ενυδάτωση, μειώνει λεπτές γραμμές και ρυτίδες και ενισχύει τη σύνθεση κολλαγόνου και ελαστίνης. Έχω ακούσει ότι τα προϊόντα που έχουν εκχύλισμα από σαλιγκάρι είναι πάρα πολύ αποτελεσματικά. Για να δούμε....


Snail serum
2ml/2,5€

8. One drop only- Mouth spray
Σπρέι για δροσερή αναπνοή με 10 αιθέρια έλαια!


Mouth spray cherrybox
15ml/5,34€

Αυτά ήταν όλα! Είμαι πολύ ικανοποιημένη με όλα αυτά που περιείχε το κουτάκι μου. Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω και να σας πω την γνώμη μου. Πάντως, σίγουρα θα αγοράσω πάλι από το cherrybox γιατί μου κίνησε την περιέργεια και θέλω να δω και τις άλλες εποχές τι προϊόντα θα έχει..



2 σχόλια:

  1. Εχω δοκιμάσει το blush της Sunkissed και αν σ'αρέσει το bronzing μακιγιάζ σίγουρα θα σε βολέψει πολύ! Είναι πολύ αγαπημένο! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει και η αλήθεια είναι ότι μ'αρέσει το bronzing οπότε ελπίζω να μ'αρέσει όσο σ'άρεσε! :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...