Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

NYX

Την NYX την ανακάλυψα πριν 4 χρόνια περίπου από κάποιες κοπέλες που έκαναν βιντεάκια στο youtube και χρησιμοποιούσαν πολλά προϊόντα αυτής της εταιρίας και τους άρεσαν πολύ και για την ποιότητά τους αλλά και για τις προσιτές τιμές. Έτσι αποφάσισα να πάρω κι εγώ κάποια προϊόντα για να τα δοκιμάσω.

Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπήρχε τότε κάποιο κατάστημα, οπότε έκανα την πρώτη μου online αγορά από ένα site (το Beautyjoint.com αν θυμάμαι καλά). Τα μεταφορικά ήταν αρκετούτσικα αλλά τα προϊόντα αυτά καθ'αυτά ήταν πάρα πολύ φθηνά. Από τότε τα χρησιμοποιώ και μου αρέσουν πολύ και χαίρομαι που άνοιξε ένα κατάστημα στην Θεσσαλονίκη και μπορείς να πηγαίνεις και να τα βλέπεις όλα από κοντά. Το επισκέφθηκα μια φορά και μου άρεσε πάρα πολύ.

Θα σας βάλω και αρκετούτσικες φωτογραφίες για να τα δείτε καλύτερα, αλλά σας προτείνω να επισκεφτείτε ένα κατάστημα και να δείτε όλα τα προϊόντα από κοντά. Τιμές, δυστυχώς, δεν ξέρω να σας πω αλλά ούτως ή άλλως θα έχουν αλλάξει από τότε. Γενικά η ΝΥΧ μου άρεσε πολύ γιατί τα προϊόντα της είναι ποιοτικά με πολύ καλή χρωματική απόδοση και πολύ προσιτές τιμές και σίγουρα θα δοκιμάσω και άλλα προϊόντα.. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα Soft & Matte Lip Creams οπότε σε κάποια μελλοντική αγορά θα είναι σίγουρα μέσα.

Λοιπόν, νομίζω ότι έγραψα πολλά και θα βαρεθείτε να τα διαβάζετε, γι'αυτό και δε θα πω τίποτα παραπάνω.

Φιλάκια πολλά!

  • Jumbo eyepencils


*Black Bean No 601
Milk No 604


  • Glitter eyeliners


* Purple No 14
Crystal Jade


  • Glitter powder


  •  Round lipgloss



  • Round lipstick


 
* Narcissus No 509
Rose Bud No 641
  • Loose eyeshadows





  • Single eyeshadow



* Midnight No 159



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...