Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Μια βόλτα στα Vivify

Πριν 1 μήνα με πήρανε τηλέφωνο από τα Vivify για να μου πουν ότι είχα κερδίσει σε έναν διαγωνισμό. Το δώρο ήταν μια περιποίηση προσώπου. Έτσι, λοιπόν, πριν 2 βδομάδες πήγα στην Τσιμισκή 45 στον 6ο όροφο στην Θεσσαλονίκη.





Η πρώτη μου εντύπωση ήταν πόσο τέλειο ήταν το design. Δικαίως είχαν βραβευτεί με το A' Design για το σχέδιο Wellness and DaySpa.







Αρχικά φόρεσα μια άσπρη ρομπίτσα, με ξέβαψαν και μου έκαναν ένα διαγνωστικό τεστ για να δουν αν έχει υγρασία και ελαστικότητα το δέρμα και να ακολουθήσει η κατάλληλη περιποίηση.




Με έβαλαν σε ένα δωματιάκι και στην αρχή μου έκαναν ένα peeling, μετά μου έβαλαν ένα serum με υαλουρονικό οξύ το οποίο μύριζε πάρα πολύ γλυκά, σαν καραμέλα. Σειρά είχε μια μάσκα με φύκια και διάφορα άλλα συστατικά η οποία μύριζε κι αυτή τέλεια και φυσικά τελειώσαμε με μια ενυδατική κρέμα. Όση ώρα είχαν αφήσει την μάσκα, είχαν κλείσει τα φώτα και στο ταβάνι είχε φωτάκια όπως θα δείτε στις φωτογραφίες.








Ήταν μοναδική εμπειρία και μόλις έφυγα ένιωθα πάρα πολύ ενυδατωμένο το πρόσωπό μου.




(φυσικά είχα πάρει και την μαμά μου μαζί κι έκανε κι εκείνη μια περιποίηση)


Αν έχετε επισκεφθεί τα Vivify αφήστε μου ένα σχόλιο. Αν όχι, μπορείτε να δείτε φωτογραφίες αλλά και περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα τους στο Facebook https://www.facebook.com/VIVIFYGR
Φιλιά!! :)


4 σχόλια:

  1. Το δέρμα σου λάμπει!! Πρέπει να ήταν υπέροχα!! Κέρδισα κι εγώ πρόσφατα, οπότε θα το επισκεφθώ σύντομα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως όταν είδα τις φωτογραφίες αυτό είπα κι εγώ! Ήταν πάρα πολύ ωραία. Να πας και να μου πεις εντυπώσεις! ;)

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ είχα κερδίσει φέτος μια θεραπεία monoi και ήταν φανταστική! μου άρεσαν πάρα πολύ οι χωροι και θέλω να ξαναπαω με την πρώτη ευκαιρία για καμια θεραπεια για αδυνατισμα :) πολύ γλυκό πάντως που πήρες και τη μαμά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι χώροι ήταν φανταστικοί!! Η μαμά δε λείπει ποτέ από κάτι τέτοια :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...