Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Johnson's daily essentials cream

Αυτή η κρέμα νομίζω ότι έχει γίνει η αγαπημένη μου. Την χρησιμοποιώ εδώ και 1,5 μήνα περίπου καθημερινά και μ'αρέσει πάρα πολύ από όλες τις απόψεις.
Καταρχάς είναι οικονομική (στα 6-7 ευρώ), είναι ενυδατική, δεν δημιουργεί ερεθισμό και κάνει το δέρμα πολύ απαλό.




Για μένα είναι δύσκολο να βρω μια κρέμα που να μην μου δημιουργεί ερεθισμό γιατί έχω αρκετά ευαίσθητο δέρμα και παρ'όλο που σε κάποιες κρέμες αναγράφεται ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για ευαίσθητα δέρματα, δεν ισχύει πάντα. Ένα παράδειγμα είναι η κρέμα της Bioten, για την οποία έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και όλες έχουν ενθουσιαστεί αλλά για μένα δεν κάνει καθόλου. Με τη δεύτερη χρήση άρχισε να με ενοχλεί παρ'όλο που τη συνιστούσαν για ευαίσθητο δέρμα.

Anyway, στο θέμα μας. Με τη συγκεκριμένη κρέμα, λοιπόν, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μου αρέσει πάρα πολύ η υφή της, είναι σαν πηχτή κρέμα παρ'όλο που λέει "gel cream" στη συσκευασία. Είναι κρέμα νυκτός (το οποίο δεν το είχα παρατηρήσει αλλά ούτως ή άλλως κρέμα βάζω μόνο το βράδυ ..και κάτω από το foundation), είναι για κανονικές/μικτές επιδερμίδες και έχει και για ξηρές. Εγώ έχω λιπαρή/μικτή αλλά θεωρώ ότι κάνει δουλειά. Είναι 50ml και όπως και να το κάνουμε είναι Johnson's- εγγύηση!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...