Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Herbal Essences & L'Oreal Elvive

Γειά σας!!

Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποίησα 2 προϊόντα για τα μαλλιά, 2 σαμπουάν και 1 conditioner τα οποία τελείωσαν οπότε έχω μια ολοκληρωμένη άποψη και είπα να σας την πω.

Το πρώτο σαμπουάν είναι της Herbal Essences για προστασία από την ψαλίδα. Έχει φανταστικό άρωμα αλλά δεν ξέρω κατά πόσο έχει αποτρέψει την ψαλίδα. Πάντως είναι ένα καλό σαμπουάν για καθημερινή χρήση. Το ίδιο ισχύει και για το conditioner.


Το δεύτερο σαμπουάν είναι το L'Oreal Elvive Re-Nutrition για ξηρά μαλλιά (παρόλου που έχω λιπαρά μαλλιά, ήθελα να το δοκιμάσω γιατί ήθελα ένα σαμπουάν θρέψης και ενυδάτωσης ειδικά για τις άκρες). Το συγκεριμένο δε μου άρεσε καθόλου. Πέρα από το άρωμα που πραγματικά ήταν μεθιστικό, δεν έκανε τίποτα. Κατ'αρχάς δεν έκανε πολύ αφρό και θεωρώ ότι δεν καθάριζαν καλά τα μαλλιά. Δεν είδα καμία απολύτως αλλαγή στα μαλλιά και ήθελα να τελειώσει για να το πετάξω και να πάρω κάποιο άλλο. Πλήρης απογοήτευση. Ίσως να φταίει που έχω λιπαρά μαλλιά, τι να πω;


Το έχει δοκιμάσει κάποια από εσάς; Θα ήθελα πολύ να μου πείτε πως σας φάνηκε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...