Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

Μαύρα στίγματα! Nivea vs Beauty Formulas

Καλημέρα κορίτσια!

Αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα, τότε σίγουρα έχετε πρόβλημα με ανοιχτούς πόρους και μαύρα στίγματα. 

Ανήκω κι εγώ σ'αυτήν την κατηγορία με αρκετά λιπαρή και ευαίσθητη επιδερμίδα, κι έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω 2 ταινίες για την μύτη που υπόσχονται ότι αφαιρούν τα μαύρα στίγματα και καθαρίζουν την περιοχή.

Η πρώτη ταινία που αγόρασα ήταν από το femme-fatale(haul&review εδώ) και είναι της Beauty Formulas. Αυτές οι ταινίες είναι φανταστικές. Αφαιρούν πολύ καλά τα στίγματα και το δέρμα είναι πάρα πολύ μαλακό. Έχουν 6 ταινίες και η τιμή τους είναι στα 4,7€.


beauty formulas nose strips

μαύρα στίγματα beauty formulas

Μια μέρα ήμουν στον Μασούτη και εντόπισα τις ταινίες της Nivea και λέω γιατί να μην τις δοκιμάσω; Οι ταινίες στην συσκευασία είναι 6 αλλά αποτελούνται από 2 ειδών ταινίες. Το Νο 1 είναι ταινίες για τη μύτη, ενώ το Νο 2 είναι ταινίες για το πηγούνι και την περιοχή ανάμεσα στα φρύδια. 

Οι συγκεκριμένες ταινίες δεν μου άρεσαν. Δεν αφαιρούν καλά τα μαύρα στίγματα, δεν κολλάνε καλά πάνω στο δέρμα και όταν κολλάνε το τραβάνε αρκετά με αποτέλεσμα να πονάει περισσότερο.


nivea pore strips

nivea nose strips

Συμπερασματικά, οι ταινίες της Beauty Formulas μου άρεσαν περισσότερο και σίγουρα θα τις ξαναπάρω.

Αν θέλετε να δείτε και demo πώς χρησιμοποιούμε τις ταινίες μπορείτε να δείτε το βίντεο που ανέβασα στο youtube.

Αυτά από μένα! Φιλιά!!



2 σχόλια:

  1. Συμφωνώ, έχω δοκιμάσει και τα 2 και αυτά της Nivea μερικές φορές δεν κολλούσαν καλά και δεν αφαιρούσαν καθόλου μαύρα στίγματα. Θέλω να δοκιμάσω μια μάσκα με αργυλο που υπόσχεται ότι αφαιρεί ολα τα μαυρα στίγματα, την έχεις δοκιμάσει?

    Φιλια, Γιώτα
    Pinkdaisyloves.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ήθελα να την δοκιμάσω.Την είχα αγοράσει από το ebay αλλά δεν έφτασε ποτέ. Θα ξαναπροσπαθήσω όμως γιατί μου άρεσε πολύ σαν ιδέα..

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...