Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Nivea BB cream review

Καλημέρα κορίτσια! Σήμερα θα σας μιλήσω για την BB cream 5 σε 1 ενυδατική κρέμα ομορφιάς, που είναι εμπλουτισμένη με προβιταμίνες Β5 και μεταλλικά στοιχεία. Βγαίνει σε 2 αποχρώσεις, την ανοιχτή και την πιο σκούρη. Εγώ πήρα την ανοιχτή.

bb cream review

Είναι 50ml, έχει spf10 και θα προτιμούσα να έχει λίγο περισσότερο. Η τιμή της είναι στα 8,2 ευρώ αλλά με 50% έκπτωση μου βγήκε μόνο 5. Η κάλυψή της δεν είναι πολύ καλή, θα έλεγα ότι είναι πολύ ελαφριά και απλά κάνει λίγο πιο ομοιόμορφο το δέρμα. Μυρίζει πολύ ωραία όπως όλα τα προϊόντα της Nivea και απλώνεται πάρα πολύ εύκολα. Μετά από πολλές ώρες όμως, βγάζει αρκετή λιπαρότητα. Το δέρμα μου είναι αρκετά λιπαρό και το καλοκαίρι είναι σε χειρότερη κατάσταση, αλλά αυτό το πρόβλημα δεν το είχα με τη BB της Garnier. Θα έλεγα ότι είναι πιο πολύ ενυδατική με χρώμα. Έτσι θα την χαρακτήριζα γιατί είναι αρκετά ενυδατική. Πάντως, αν θέλει κάποια να την φορέσει αντί για foundation δεν θα το συνιστούσα. Μόνο αν δεν έχει ιδιαίτερα προβληματικό δέρμα (κοκκινίλες, σπυράκια). Τότε θα έλεγα ότι είναι ιδανική. Αλλά λίγες έχουν τόσο ωραίο δέρμα. Προσωπικά, δεν είναι κάτι που θα ξανα-αγόραζα.

bb cream review

nivea bb

nivea bb cream review

bb cream nivea


Εσείς την έχετε δοκιμάσει; Ποιά bb cream χρησιμοποιείτε; 



2 σχόλια:

  1. Με βολεύουν πάρα πολύ οι ΒΒ και οι CC creams στην καθημερινότητα μου. Η συγκεκριμένη νομίζω ότι θα μου ταίριαζε μόνο τους χειμερινούς μήνες που το δέρμα μου τείνει να είναι πιο ξηρό. Πολύ αναλυτικό το review σου! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Και μένα τον χειμώνα γίνεται λιγότερο λιπαρό το δέρμα μου, οπότε και είναι η μόνη εποχή που το χρησιμοποιώ. Η bb που μ'αρέσει πολύ είναι αυτή της Garnier. Έχω πάρει και την cc της Bioten (melina7makeup.blogspot.gr/2015/05/bioten-cc-cream.html) αλλά κι εκείνη δεν με βόλεψε.. :(

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...