Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Apivita gel καθαρισμού και τονωτική λοσιόν

Καλημέρα κούκλες! Πώς είστε σήμερα;
Σας έχω ένα ακόμα review για 2 προϊόντα της Apivita. Το πρώτο είναι το gel καθαρισμού για λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες.


Περιέχει πρόπολη και κίτρο, έχει μια πολύ ευχάριστη δροσερή μυρωδιά και δίνει ένα αίσθημα φρεσκάδας. Η πρόπολη έχει αντιοξειδωτική δράση, το κίτρο τονώνει και δροσίζει, τα αιθέρια έλαια από λεμόνι και tee trea ρυθμίζουν την έκκριση σμήγματος και δίνουν ματ όψη και το αιθέριο έλαιο από αγριοκυπάρισσο αναζωογονεί. Αποτελείται από 96% φυσικά συστατικά και είναι SLES &SLS free, mineral oil free, paraben free, silicon free και propylene free.

Δεν τσούζει τα μάτια, δεν τραβάει καθόλου το δέρμα και καθαρίζει πάρα πολύ καλά- απομακρύνει την λιπαρότητα. Επίσης είναι πολύ βολικό το ότι έχει αντλία και το μπουκαλάκι είναι αρκετά μεγάλο οπότε θα κρατήσει αρκετό διάστημα. Εγώ το χρησιμοποιώ περίπου 4 μήνες και ακόμα είναι στη μέση.


Η τονωτική λοσιόν έχει την ίδια μυρωδιά. Έχει 98% φυσική σύνθεση, απομακρύνει τους ρύπους και την περιττή λιπαρότητα. Για ενίσχυση της αντιοξειδωτικής προστασίας η APIVITA έχει αντικαταστήσει το νερό με έγχυμα πράσινου τσαγιού βιολογικής καλλιέργειας.



Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και στο site της Apivita: http://www.apivita.com/hellas/
Γενικά είναι πάρα πολύ ωραία προϊόντα και τα 2 και μόλις μου τελειώσουν θα τα αγοράσω σίγουρα. Ειδικά το gel καθαρισμού, νομίζω ότι είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Και αν ναι πώς σας φάνηκαν;

2 σχόλια:

  1. Σίγουρα θα τα δοκιμάσω!!Προημερών πήρα το πρώτο προιόν από Apivita και το έχω λατρέψει,θέλω να δοκιμάσω πολλά ακόμη και ειδικά το gel σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιο προϊόν πήρες;; Κι εγώ τα λάτρεψα αυτά που πήρα και θέλω να δοκιμάσω κι άλλα.. :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...